zaterdag 13 januari 2018

WORKSHOP TYVEK


Gisteren weer eens een workshop Tyvek gegeven. Dat is altijd zo leuk om te doen. Zodra we om de strijkplank staan en de geverfde stukken gaan verhitten zijn de verraste kreten niet van de lucht. Het lijkt wel toveren heb ik een aantal keer horen roepen.
Mooi ook om te zien dat iedereen weer andere resultaten heeft en allemaal even mooi.
Er is ook weer prachtig kant gemaakt, maar ja, dat fototoestel hè. Aan het begin heb ik er af en toe erg in, maar als iedereen weer naar huis is denk ik pas: ik had de resultaten moeten fotograferen!!!

Straks in Zwolle ga ik ook weer (verkorte) workshops Tyvek geven. Deze keer in 2 delen. Een uur experimenteren en een uur kralen maken. Misschien moet ik het fototoestel om mijn nek hangen. Zou dat helpen?

2 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Het is zeker leuk om de het verhitten te zien gebeuren.Ja, zeker jammer dat je geen foto's maakte . Maar wie weet hebben de dames wel opnames gemaakt?

Marlien zei

Ik heb vandaag toevallig ook de tyvek weer eens uit de kast gehaald.