maandag 8 januari 2018

EXPOSITIE MUSEUM HET WEVERSHUIS TE LEIDEN

Eindelijk is het zover. Twee jaar geleden toegezegd, maar het museum is zo populair dat ik nu pas aan de beurt ben. Ik vind het wel een hele eer. Het is een overzichtsexpositie van mijn werk, met natuurlijk de nadruk op de Godinnen die meestal mijn thema zijn.
Ik heb wel eerder in Het Wevershuis geëxposeerd maar dan als onderdeel van een groepsexpositie van Steekplus, maar nu dus een solo expositie.
Ik vind het heel spannend. Ik zal er zelf regelmatig aanwezig zijn, meestal in het weekeinde (vanwege de file waar ik anders op de terugweg in zit ;-)

5 opmerkingen:

Jo Huijsman zei

Geweldig Joke, gefeliciteerd met je solo expositie op deze leuke locatie.
Een goed begin van het nieuwe jaar.

Hannie de Beer zei

Super Joke! Proficiat met deze solo expositie. Ik probeer zeker om te gaan kijken!

Hélène zei

Fantastisch een solo tentoonstelling, proficiat het zal heel mooi zijn ,geniet ervan.

Beth zei

Good for you Joke. Best of success with your solo show.

Eke zei

Joke wat leuk! Heel veel succes gewenst en vooral ook veel plezier.