maandag 22 januari 2018

EERSTE DAG SUPPOOSTEN BIJ HET WEVERSHUIS





Afgelopen zondag heb ik voor het eerst een middagje bij de expositie gezeten. Het liep niet echt storm: 2 bezoekers!
Maar afgelopen week was er wel iemand langs geweest van de website handwerkwereld.com een internationale website over textielkunst en die had foto's gemaakt en een stuk op de website geplaatst, dat is wel heel leuk.
Je kunt het hier zien.
En ook nog op 2 facebookpagina's over textielkunst.
De zolder ziet er ook heel bijzonder uit met al die kwallen.
Meer dan 60 werkstukken staan en hangen er. Ik wist niet dat ik zoveel had en dit is nog lang niet alles.
Wel heel leuk om je werk zo te zien hangen in dat wevershuisje. Eigenlijk veel leuker dan in een gelikte galerie.
Mocht je willen gaan kijken naar mijn expositie op de volgende dagen ben ik nog zelf aanwezig:
  • Woensdag 31 januari
  • Zondag  11 februari
  • Zondag 25 februari
  • Woensdag 28 februari (tot 15.00 uur)
  • Zondag  11 maart
info:
openingstijden: dinsdag t/m zondag van 13.00-16.00 uur
Voor informatie over exposities: 071- 301 0687
Voor algemene informatie over het Wevershuis: 071 – 512 4061



Museum Het Leids Wevershuis

2 opmerkingen:

Beth zei

What a lovely article. You have a nice long exposure in that gallery. Best of success

Hannie de Beer zei

Wat een geweldig artikel , ook al zijn er nog niet zoveel bezoekers geweest, wie weet komt dat nog? Hier mag je al heel trots op zijn!