maandag 9 januari 2017

1 YEAR OF STITCHES WEEK 1

dag 1

dag 2

dag 3

dag 4
Op Facebook kwam ik 1 Year of Stitches tegen. Een uitdaging om elke dag minstens 1 steek te borduren en daarvan een foto op de social media te plaatsen. Sara Barnes is dit gestart en er zijn al bijna 2500 leden! Op die Facebookpagina mag je op zondag je foto's plaatsen van je resultaat die week.
Ik hoorde hier pas halverwege de week van en heb dus van deze week maar 4 foto's.
De kleurverschillen komen denk ik door de verschillende momenten van de dag dat ik de foto's maakte. De blauwe zijn bij kunstlicht gemaakt. De 3e foto benaderd de werkelijke kleur het beste.
Ik ben benieuwd of dit me gaat lukken. Gelukkig kun je wel een beetje smokkelen. Als ik het een dag vergeet, maak ik de volgende dag 2 foto's ;-)

3 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Leuk idee, Succes!
ik zit niet op Facebook , maar heb wel een borduurwerk gemaakt al een hele tijd mee bezig , wat ik wil insturen naar de Koperen Kop .
Even afwachten of het wordt geselecteerd ?

Beth zei

This will be interesting

Eke zei

Leuk, heb het al diverse keren voorbij zien komen en me net aangemeld bij de groep. Doe zelf veel handborduurwerk, dus lijkt me een leuke uitdaging. Veel succes!