dinsdag 20 september 2016

NIEUW BOEKJE


Ik heb weer een boekje af dat gemaakt is van mijn oude visitekaartjes. Het is wel een leuke uitdaging om te proberen er heel veel verschillende boekjes mee te maken.
Deze keer is het ook weer een boekjes geworden dat in een cirkel om een ring staat, maar bij het eerste boekje vond ik het zo jammer dat je niets van die mooie bladzijden zag eigenlijk.
Dus nu op zo'n manier dat je toch nog wat ziet van de gelliprints.
(Mmmm, nu ik die eerste foto zie kan ik niet anders dan constateren dat ik toch eens een stofdoek ter hand moet nemen. Voor volgende maand maar eens inplannen ;-).)
Ik heb nu 3 kaartjes op rij op het papier geplakt, waarvan het middelste kaartje doorgeknipt is. Dat heb ik gevouwen en op de vouw 5 strookjes gellipaper genaaid en een beetje verfrommeld, zodat ze niet plat zitten.
In de 2 buitenste kaartjes is een gaatje voor de ring gemaakt.

4 opmerkingen:

Beth zei

very clever

Marlien zei

Ziet er spannend uit

Eke zei

Zo zijn het boekjes in boekjes geworden, leuk hoor Joke!

Hannie de Beer zei

Een super idee!