zondag 4 september 2016

BOEKJE VISITEKAARTJES

Ik vertelde twee weken geleden hier over een boekje dat ik maakte van mijn oude visitekaartjes. Inmiddels is er nog een boekje, of zeg maar boek, want het zijn wel heel erg veel bladzijden ;-).
Een van de ringen die ik kocht tijdens mijn verblijf in Eerbeek is de verbindende factor hier. Ik elke bladzijde zit 1 gaatje waar de ring doorheen zit. En als je dan maar genoeg bladzijden maakt krijg je dit.
Ik ben van plan voor de expositie bij Boerderijgalerie De Osseberg en serie boekjes te maken van mijn visitekaartjes en allerlei modellen. Dus dat wordt nog hard werken.

De expositie is van 5 november tot 17 december. Het is een expositie van Steekplusleden dus kwaliteit verzekerd  Knipoog.

4 opmerkingen:

Janny de Roo zei

Ziet er leuk uit !

Beth zei

OH! I really like that idea.

Marlien zei

Gaat je vast lukken

Hannie de Beer zei

Ik zag het begin toen je aan de kade zat bij de kunsthoofd manifestatie , erg leuk is het geworden!